Allahjärtansdag-tips

Fantastisk Grappa !!! Sherryfatslagrad från Trentino !!
62280-483

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Jag var ju med på den otroliga Rock runt Krön och fick uppleva den purjolökssotade tonfisken.
Men något som jag också minns, (förutom ett råttbo till elsystem) är hur fint Grappan tog hand om våra sprängfyllda bukar efter middagen.
Mmmmm Grappa

2007-02-13 @ 00:11:59
Postat av: Me myself and i

JImmy !! tjena !! just ja ..du fick äran att studera Den italienska ingengörskonsten/Elsystemet i min Fiat ! hoppas jag får möjlighet att bjuda på ovanstående grappa ...ojojoj !!

2007-02-13 @ 08:13:01
Postat av: Sara

Aah, "arm & hammer", dig minns jag.

Postat av: Jimmy

Om ni bjuder på Grappa, bjuder jag på Arm & Hammer

2007-02-13 @ 16:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback