Gubbfestival 07

Planeringen för min 40-årsfest har tagtit fart ...

Temat är festival .. Minst 4 band & 4 Dj:s / Soundsystem , mat-tält , öl-tält o s v .
när jag fyllde 30 var vi 200 .. hoppas på lite drygt 200 nu med .

Problemet är lokal just nu .. nedan ses bilder på att fantastiskt ställe , folkets park mitt i stan ... tyvärr bor det folk för nära .. ska kolla upp detta .

Inomhus-lokalen för mat / disko                                       Utomhus-scenen
Och bar på sidan                   
62280-47562280-474


Kommentarer
Postat av: Simon

ohhh it will be a night to remember!!!

Postat av: babycake

Jag tycker Vesterlunds krog. Eller sås å krås.

2007-02-06 @ 10:34:25
URL: http://chives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback