Workin Out

Jepp då var det dags för att börja träna igen ... var på gymet igår , har kort på Nautilus som jag använt 3 gånger ...på ett halvår .
62280-509

Gymmet är fiendeland för mig ..givetvis , men då mitt Kolesterolvärde är på Guiness-rekordbok-nivå så är det bara att bita ihop och trängas med andra illaluktande fetton några gånger i veckan ...visst jag har blivit ett sånt själv ...men sitter hellre hemma på kammarn och lider av fetman än trängs i skabbiga omklädningsrum på 10 kvadrat med 20 andra , för att sen misshandla mig själv under ständig uppsikt av ett gäng sportfånar och muskelberg ... som av allt att döma fått sin kropp på kemisk väg för de verkar inte göra ett skit på de maskiner och redskap som finns , utan står och glänser i linnen inköpta på Polarn & pyret i storlek xxxxs .

Men trots allt ... nu får det bli lite träning .. behöver antagligen det ...och man vill ju va fin .. speciellt om man vill hänga med i Sara's utveckling (blir bara snyggare för var dag som går) .


Kommentarer
Postat av: Simon

Du kommer klara dig bra i Beach 2007, för du är så grundsnygg!

Postat av: Sinner

"Simon and Micke sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G"

2007-02-23 @ 13:59:29
URL: http://chives.blogg.se
Postat av: Sven

Fetma är coolt

2007-02-24 @ 11:46:06
Postat av: eken

prova den trevliga sporten skateboard! det gor ont ibland, men man ar lika valtranad nu som nar man muckade fran lumpen! var och akte en runda har i maroubra beach i formiddags, det var varmt men skitkul. nu dricker man ju ganska mycket ol har nere sa det jamnar val ut sig. dom har javligt god mat oxa, riktig kinamat o bbq o sant. cheers mate.

2007-03-07 @ 08:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback