Last night a DJ took his life

Jag hade en bröllops-catering i lördags för 80 pers .. jag och min kumpan Anders
lagade buffe utomhus i ett tätkök som
vi byggt med grill och stekplattor .. blev toppen trots förutsättningarna .
 Efter det var vi DJ:s och skötte baren till halv fyra .

image792

Att spela skivor bland "vanligt" folk blir svårare och svårare för en musikfaschist som jag (och anders) .
vi var laddade med 9000 låtar som spände över alla musiksmaker ... men numera är det bara en sak som gäller ... SCHLAGER !!! spelade ingen roll att man spelade det som bröllopsparet önskat .. så fort inte PH / Cara Mia eller Kikki dånade ur systemet så var tjejer framme och undrade om vi inte kunde spela sånt som alla gillar istället (Schlager) hahaha ... .
visst det var en toppen bröllopsfest och alla gästerna  dansade som tokar .. jag tror ansvaret/felet ligger hos reklamradiokanalerna som BARA spelar schlager dygnet runt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback