Om jag var gjord av pengar ..

så skulle jag köpa denna ultralimiterade tolva av Spiritualized ... signerad som synes av Jason "Spaceman" Pierce himself !! endast 34 Pund !!

image754

Vilken skivnörd jag är ...går det nånsin över ?? blir man nånsin "vuxen" och angagerar sig i mördarsniglar , fonder , traktorpulling och 1000-mila-service på Volvon ?? ... musik ,skivor, skateboard ,mat ,film och böcker upptar all min tankeverksamhet verkar det som ..  eller Eken vad säger du ?? kan du relatera till detta ?

Kommentarer
Postat av: Eken

Varje dag!!!! Kom på idag att jag har 19 brädor men bara fem par truckar så jag får nog handla lite mer! I övrigt är det The Fall vecka(-or t.o.m) Är helt inne på "brix perioden" Köpte nyss the Frenz experiment. 500 för en cool 12:a låter hur bra som helst i min värld.

2007-07-10 @ 17:49:10
Postat av: saint

Jag visste du skulle förstå .. Mark E for prez !!

2007-07-11 @ 08:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback