Respekt trots allt

Måste erkänna att jag var mycket förtjust i Kent från början ... Kent/Verkligen/Isola är faktiskt bland det bästa som gjorts i detta land ... visst några av er Indie-talibanar tuggar väl fradga just nu .. men va fan .. 95-99 var kent helt fantastiska och jag håller deras Isola-spelning på Munchener-bryggeriet som en av de bästa konserter jag nånsin sett . (och Stadion-spelningen i vitt den sämsta)Där har ni årets "Guilty-Pleasure" hahaha . måste tilläga bara att numera tycker jag Kent är lika fräscha som bältros .

Nya turne-premiären tog slut på 16 minuter !!! utan ny platta !! ledsen men .. det KRÄVER respekt .


Kommentarer
Postat av: El Zunklo

Aj, aj,aj nu fäktar du allt på bloggblockadens brant. Sveriges Coldplay, otäckt som fan.

2007-07-27 @ 14:40:03
Postat av: El Zunklo

En sak till, slutsålt på 16 minuter är ett bevis på att kulturskymningen är över och att det nu råder helt jävla mörker. Säkert etta på både Tracks och Svensktoppen också.
Håll i hatten

2007-07-27 @ 14:46:49
Postat av: saint

hahaha ... förstog att jag skulle röra upp lite känslor !! men nota bene... 95-99 !!! inte nu ..jisses nej !! men tro mig bland den övriga skiten på listorna ser jag fortfarande hellre att folk köper kent än rednex .. själv skulle jag inte köpa nya kent under pistolhot ens .

2007-07-27 @ 14:53:49
Postat av: saint

en sak till . sitter och lyssnar på Triple J-radio .. tips från en Melbournekompis .

2007-07-27 @ 14:57:57
Postat av: Eken

Jag har svårt att finna ord.... Dom är ju för fan Eskilstunas svar på the Mission.

2007-07-27 @ 15:36:23
Postat av: saint

jävla punkgubbar
!!
ni läser ju bloggen som satan läser bibeln !!

2007-07-27 @ 15:40:03
Postat av: Sven

Gjorde inte Casey en cov på Kent?

2007-07-28 @ 00:50:12
Postat av: anecdoteman

E-Tunas bästa band så här långt i historien är och förblir memento mori som med "jag, snäll" och "Är detta paradiset" förgyllde en kort period på 80-talet.
Detta är något som även de i KENT skriver under på!
Sen om KENT gubbarna lyckats sälja mer skivor skiter jag i : )
/TalibanSlangen

2007-07-30 @ 20:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback