Kompisar från fööörr ..

En stor behållning med att bjuda så många gamla bortglömda/försummade/utflyttade och av annan anledning sällan skådade vänner  .. är att det är så fantastiskt kul att se dem igen glömma allt och bara garva och ha kul .. det var flera såna stunder när jag fyllde 30 och det kommer ännu fler denna gång .. bl a så har min separation och utflytt från oxelösund skapat några "klyftor" ...  detta är ett ypperligt tillfälle att lämna sånt bakom sig ..ser bland annat mycket fram emot att träffa min gamle vän Anders "kultis" Karlsson och hans fantastiska kvinna Malena från Växjö... de kommer antagligen med en dunk hembränt och surfbrädan på taket ..


Anders gör en "Stalefish" i Vallsunds-rampen Oxelösund .
image680


Kommentarer
Postat av: jag

måste nog säga att Stalefish är det snyggaste "greppet" ..

2007-05-30 @ 11:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback