Ännu ett Kent inlägg ....

... som kommer få Punk-gubbarna att tugga fradga . Men ännu en gång ... lyssnar inte på Kent
men anser att de SKA ha respekt även om man inte gillar det ... de som hävdar motsatsen är musikfascister
av värsta sort ..

Till saken :

Att Kent skrattar hela vägen till banken fattar väl alla ... men jag tror även att hela deras attityd
är en stor drift med hela "indie-sverige" ... när de fick med en låt på skivan "Svensk Indie 88-06" och
fick frågan - Vad har svensk indie betytt för er ? Svarade de : - Inte ett skit !  hahaha de e ju roligt ju !! och i intervjuer skrattar de gott för de sa det givetvis för det var så roligt !

Och när de landade på Hultsfredsfestivalen med helikopter :

"Sami: Javisst, vi satt länge och funderade på vad som skulle kunna reta folk allra mest. Vi kom inte på något bättre än att landa med helikopter, mitt bland tälten, och blåsa skit i ögonen på alla andra. Vi hade dessutom låtit skriva Kent i guldbokstäver på helikoptern. Och alla våra råddare hade smoking på sig.
Jocke: När folk inte fattar alls utan blir upprörda på allvar, blir det ju ännu roligare. Jag zappade in på Virtanens talk show i höstas. De skulle precis börja prata om indiesamlingen. Jag hann precis tänka - "Ok, här kommer det, av 30 artister på samlingen kommer de garanterat bara att fokusera på oss" - och, mycket riktigt, precis så blev det. Där satt någon snubbe, från Nöjesguiden tror jag, som var så arg på oss att han kokade. Det är underbart att se sånt.
Markus: Matadoren på julafton."

Gradvall.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

PRECIS!!Äntligen någon som fattar deras storhet att driva me folk..men så är ju några av dom finnar..

2007-11-14 @ 18:29:41
Postat av: El Zunklo

Runar är också rolig

2007-11-18 @ 02:05:06
Postat av: frasse

alf svensson+kent=sant

2007-11-26 @ 12:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback