No shit ..

I morgonsofforna hos SVT & Tv4 sitter det ofta Polistalesmän eller folk från Riks-krim och liknande som skall kommentera aktuella händelser , eller än värre så får ofta poliser en mikrofon i nyllet vid brottsplatser ... det är slående vilka kommentarer man kan få höra .. visst jag närs av ett polis-förakt och är alltid lite avigt inställd när polismakten är i fokus ... men lyssna på vad de säger .. och ta en titt på karisman de besitter .. ofta  som febersjuka maneter .

Imorse kunde man höra följande geni uttala sig om gripandet av personen som planerade att mörda Fillippa Reinfeldt :

- Jaa ... det var lyckat att vi grep gärningsmannen innan han utförde dådet .

?!?!?!?!?!?!

Kommentarer
Postat av: Sulan

man kan inte annat än beundra deras initiativförmåga!!
Lugnt och skönt när ordningsmakten visar sig på styva linan...jag kanske hade tänkt att genomföra ett litet brott imorgon. Nu slipper jag ju det besväret eftersom jag åker dit redan idag....Hmmmm....

2007-11-15 @ 12:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback