Rädd farbror

Åkte här i somras ... ramlade en gång ..har fortfarande ont i mitt pekfinger .. som de där hemma har för vana att dra och slita i fast de vet att det antagligen är av ( eller åtminstone stukat/spricka/mos) ... jag ramlade från 1 meters höjd max ... men blev snabbt varse att betong inte är speciellt mjukt ... därför får jag fjärilar i magen när jag ser dessa suicidala dårar ladda på 4-5 meters höjd från botten ..utan skydd !!... för en gammal Plyfa-riddare som jag som är van att ramla i miniramper som känns som Hästens i jämförelse så är detta VANSINNE !!

image956

Bild från
Old Bastards

Kommentarer
Postat av: Eken

Du kommer väl på lördag. Solen ska lysa så det är bara att packa brädan....

2007-11-08 @ 21:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback