Överskattad dynga eller Jag förstår mig inte på ?

Har hyllat så mycket musik här på bloggen ..så jag tyckte det var hög tid att ge mig på
några saker som jag anser är överskattat ..sånt som jag försökt lyssna på men aldrig
fattat  .

1 . Jeff Buckley - Grace
Blir det bättre för att man än snygg och dör en för tidig och
dramatisk död ?

2. The Doors
Se ovan.

3. Mars Volta
Blir det bra för att man spelar så jävla knepigt och osammanhängande som
det bara går och kallar låtar för typ " fusion of the Empyric battle between beetroots and the spacemothers nailspace glitters in eternity "

Kommer nog att fylla på här  ... återkom till detta inlägg .

Kommentarer
Postat av: Eken

Skriver under på alla ovan nämnda, lägg sen till Beatles som jag hade placerat på en ohotad
1:a plats.

2007-10-16 @ 22:44:38
Postat av: M

Beatles !! ousch !! Tung Diss där !

2007-10-17 @ 13:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback