Eat my shorts !!

Mat-Niklas är igång igång på SVT ... ni vet han som yppade det klassiska :

- Jag vill inte göra reklam för varumärken i TV därför säger jag lufttorkad skinka
istället för "Parma-skinka" .
image878
KIllen är helt hopplös ... ta en titt på hans matlagning och betänk
att han har en lyxkrog i Helsingborg (som han fått av sin pappa) .

Killen försöker att på  "Jamie-mane'r" gestikulera och hångla med råvarorna
 men det blir så himla fel.. dels för att rätterna han lagar är så urbota töntiga ..
köttbullar , biff stroganoff osv .. men framförallt för han faktiskt inte har koll på
vad han pysslar med  ... hur han hamnade i "etern" är ett mysterium 
han är ju tv-mässig som bältros .

Hemskt .. man famlar efter Rikskupongerna och rusar till Sibylla så fort han syns i rutan .. bort med karln !

Kommentarer
Postat av: Sven

Vad menar du? Karln är ett geni!

2007-09-14 @ 14:16:31
Postat av: saint

om det INTE är sarkasm så skall jag blanchera dig i
surströmmingsspad och sen Tranchera dig offentligt på Möllenvångstorget

2007-09-14 @ 14:21:22
Postat av: Sven

Bring it on!

2007-09-14 @ 14:34:29
Postat av: s

catfight, catfight!!!

2007-09-14 @ 16:58:33
Postat av: anecdoteman

Håller mä Sven, tycker att han ä lite folklig å mysig liksom. Kan va skönt att äta lite "vanlig" mat ibland.
A-Man

2007-09-15 @ 10:17:07
Postat av: Sven

Ja Micke! Du ska alltid knöla till det så himla dant. Det är bättre med riktig mat. Sådan som Niklas lagar.

2007-09-15 @ 14:59:15
Postat av: saint

Jag är stum !!

2007-09-15 @ 17:04:48
Postat av: Kitty

Saint: Sjukt nyfiken. Hur hittade du till "vem i helvete?" Jag råkar veta att du och bloggaren Anders har gemensamma bekanta. Är det så enkelt, eller är världen bara liten?
I just gotta know :)

2007-10-08 @ 17:15:03
Postat av: saint

Kitty: nu blir JAG galet nyfiken ... det hade jag inte en aning om !! .. jag bara sprang över ett av hans inlägg om Mat Niklas (gemensam måltavla .

Berätta mer !!

2007-10-09 @ 08:29:58
Postat av: Kitty

Saint: Får mig att tänka på teorin om att vi alla bara är 6 handshakes from the president of US.

På ditt 40 års kalas kom din fd jobbarkompis (och mitt yngel) som kallar sig Denial ibland. Bloggaren vemihelvete.se är min goda vän och fd jobbarkompis Anders som är en begåvad musiker som numera mastrar endel av Denials musikaliska alster.

Där ser man. Never rule out slumpen! :)

2007-10-13 @ 14:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback