Kill all hippies !!

I dag ryker hippiekalufsen .. skall till frissan .. detta skrämmer mig mer en tandläkaren .
 att jag sett ut som jag gjort på sistone har inte handlat om nåt politiskt "statement" eller
 att jag tycker det var snyggt  .. nix det har handlat om min Frisör-Noja (på riktigt) 
Jag anser att frisöryrket är ytterst dubiöst .. onda människor som fördärvar våra skalpar för
överpriser .. och oftast går jag hem i luva och famlar efter snaran efter ett besök
 hos nån av dessa sadister .

Vi ses på andra sidan ..

Kommentarer
Postat av: El Z

Embrace the hair while you got it

2007-09-25 @ 14:22:08
Postat av: saint

hahaha ... done that !! det är överskattat .

2007-09-25 @ 15:00:32
Postat av: evilhoney

This blog is useless without pics!

2007-09-26 @ 07:48:02
Postat av: Eken

Kör mohikan, det skulle passa dig både politiskt o musikaliskt!!!?????

2007-09-26 @ 20:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback