Broder Daniel minus en

läste följande blogg-inlägg ang Anders Göthbergs självmord ... jag som trodde JAG skrev idiotiska  inlägg :

"... han hoppade från västerbron Broder Daniels gitarrist Anders Göthberg har alltså tagit livet av sig. Det är bara så tragiskt alltihop, med tanke på att han hade barn. Jag vet att detta kommer låta hårt, men jag tycker inte man ska skaffa barn när man är så egoistisk. Hade han inte hoppat från bron så hade det ändå funnits ett hopp om att det kunde bli bättre. Men man får väl hoppas att han mår bra nu då, det lär ju inte hans familj göra..."


Kommentarer
Postat av: chives

Jag håller helt med idiotiska inlägget. När man skaffat barn kan/bör man inte sätta sig själv i första rummet. Barnen kommer alltid först, så att hoppa från Västerbron kanske inte var det smartaste draget, nej.
Roliga minnen hans ungar kommer ha av sin far.

Postat av: skylborg

så pratar nån som aldrig mått dåligt

2008-04-07 @ 10:29:32
Postat av: chives

Och så svarar någon som inte har barn.

2008-04-07 @ 13:08:03
URL: http://chives.blogg.se
Postat av: frasse

ibland kan det finnas rätt goda skäl att ta livet av sig....

2008-04-08 @ 11:30:48
Postat av: saint

tack grabbar !
Ni förstår precis vad jag menar !

2008-04-10 @ 08:28:31
Postat av: chives

Exempel på när det är OK att ta livet av sig när man själv har små liv att se efter mottages gärna.
Intressant att höra era åsikter, framförallt från dig Micke som har en egen liten pöjk att tänka på.

2008-04-10 @ 09:59:10
URL: http://chives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback