Got to GET again and again !

Ni känner mig säkert som en riktigt tuff kille en riktig hårding .. ja ett praktföredöme för riktiga karlar .
Men ibland smälter jag som mjukglass i juli ...

Jag älskar getter ... nu menar jag inte bara på tallriken utan riktiga levande getter helt enkelt ... kan sitta i timmar på barnens Zoo och klappa smågetter .

Saras pappa Tobbe har köpt 2 st .. Klara & Balthazar ...  - BE STILL MY HEART !!!!
det finaste jag sett ... måste nog köpa ett hus utanför stan och skaffa några och börja tillverka ost eller nåt .
hahahaha den här bloggen blir mer och mer töntig  för var dag som går ... håll ut .. snart kommer nån topplista över bästa album eller nåt .



Kommentarer
Postat av: Sören

Hm...det enda som poppar upp i mitt huvud just för tillfället är en låt med Eddie Meduza...

2008-04-29 @ 15:01:32
Postat av: saint

Hoppas du inte menar :
" Getter ska man ha och ****** med ****** med "

2008-04-29 @ 15:38:31
Postat av: rarasara

Getter är överaskande keliga. Som katter ungefär.

Postat av: Anonym

Goats head soup. Inte den bästa Stonesplattan men den poppar upp.(försöker vara lite vuxen här, det enda som egentligen poppar upp är en massa black metal.. Procreating Satan med Gorgoroth och sådana klassiker. Kanske ingenting för er Pitchforkmänniskor! Ses i helgen!!

2008-04-29 @ 22:23:13
Postat av: saint

"Pitchforkmänniskor" .. hahaha ... du behövde inte vara anonym EKEN !

Och gorgoroth skrämmer inte den här "Twee-popparen" jag skulle dela en vinare och bergsklättra med GAAL vilken dag som helst !

2008-04-30 @ 08:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback