Grottrockens Folk

Min gamle grottrockar-vän Ari tipsade om följande fantastiska Red Lorry Yellow Lorry - Video
stenhårt .. jag har dubbel-sjuan .. däru Ari-ponken !!  .. han kommer antagligen rekyla med att han minsann såg dem 83 i Linköping eller nåt .. han har några såna på mig ..
bland annat även hur han låg naken i vattenbrynet
på ruisrock-festivalen i Åbo och såg Teenage Fanclub typ 90-91 eller nåt ..
MEN .. jag kan rekyla det ... för 3 år sen
nattbadade jag med samma pojkar på långholmen i Stockholm efter deras spelning på Accelerator .. HA !!




Måste även komplettera med denna RLYL-video .. Tufft !

Kommentarer
Postat av: chives

Nattbad och nattbad. Badkrukan Santo satt minsann kvar på stranden och pratade med badkrukan Francis om jag inte minns fel :)

Postat av: saint

Tjejer har man för att förstöra en bra historia !
jag hade inga badbyxor med mig juu .. och ja .. jag pensionssparar !

2008-04-10 @ 16:28:01
Postat av: Simon

Säg nån du inte har badat naken i skymningen med!

2008-04-14 @ 11:01:18
URL: http://sharkbay.blogg.se
Postat av: saint

hahaha .. just det Simon ..du har ju själv varit vittne till mina nattliga nudistbad !

2008-04-15 @ 08:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback