... just like JFK , on a sunny day .

Till min sambo's stora förtret så är jag inne i en "The Jesus & Mary Chain - period" igen .. sara tycker
det låter som någon bygger om i huset med spikpistol och motorsåg  ... (men jag vet att hon gillar det)   vilka poplåtar .. herregud .. OANTASTLIGT !!


I wanna die just like Jesus Christ
I wanna die on a bed of spikes
I wanna die come see paradise
I wanna die just like Jesus Christ
I wanna die just like JFK
I wanna die on a sunny day
I wanna die just like JFK
I wanna die in the USA
I wanna die (x4)
I wouldn't sell my soul but I'd hang for this
I gotta get my goal cause I'd hang for this



Kommentarer
Postat av: chives

Detdär är väl ingenting! Denhär låten är ju poppig i jämförelse med skramlet/rasslet/gnisslet/oljudet du försökte skrämma bort våra gäster med igår.

Postat av: saint

Men älskling ?!?! det var ju Upside Down .. jättefint ju .. lyssna själv :

http://youtube.com/watch?v=0Su64Wxw7dE&feature=related

2008-04-02 @ 08:34:08
Postat av: Eken

Det här är också en gemensam favorit. Jag och Scarlett Johansen alltså....

2008-04-02 @ 21:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback