Äruu goooo älllerrrrr ?

På lördag bär det av till Göteborg .

Ja .. ni läste rätt .. Micke Santo sveriges största "belackare" av Göteborg och dess invånare
skall besöka denna hemska plats .. för att ge stan en chans till .

Är det åldern som gör att man förlorar alla sina gamla ideal och gör sådant här ?
jag menar sen ett halvår tillbaka så har jag funnit mig själv på nattklubben Birgers
vid flertalet tillfällen  , talat gott om folk som jag tidigare haft på ledarpositioner på
 min lista över folk som hastigt borde lämna jordelivet vid en revolution  ..
herregud jag har ju både dansat och sjungit karaoke ?!?!?!

image1058image1059image1060image1061

Och nu har jag bjudit min älskling på en resa till "The land of goa gubbar" !!
detta är min Alla hjärtans dag-present till henne .. och hon blev nog faktiskt lite förvånad .

Med vilken inställning skall jag då genomföra detta ? .. man vill ju inte sumpa helgen (kostar ju lite pengar)
genom att vara sur och ha taggarna utåt .. och å andra sidan har jag min heder att tänka på .. kan ju liksom inte sitta och flabba till KålleÅaaada-historier på Sticky Fingers baradärföratt .... svårt !

Kommentarer
Postat av: chives

Viilket snick-snack! Du hade ju hur kul som helst när du var där med jobbet förra året. Jag tror att du bildat dig denna hatbild av göteborg vid ett väldigt blött besök i staden, samt att du hela tiden (tills jag motbevisade dig) trott att en av dina absoluta hatpersoner, Annika Lantz, var från Göteborg. Hon är ju från Fisksätra, inte Fiskekyrka.

Jag tror helgen kommer bli nästintill magisk, med mycket skratt, glädje och sprit.

Postat av: saint

Va ?!?!
jag var ju skjeet-full när jag var där med jobbet
kunde ju vart var somhelst .. typ Södra Vi !

Vad gäller Lantz ... tankevurpa .. lik förbannat hatar jag kärringen ..hon har alla egenskaper som Göteborgare har (skrattar åt sina egna skämt) .

Och jepp .. helgen blir Magisk .. men det är antagligen inte "Götets" förtjänst ... Som man säger i Ockle (östkustens pärla) - Med rätt promille och rätt sällskap har man kul på UNO-X !

2008-02-18 @ 10:56:02
Postat av: Eken

Jag trodde att jag var den största gbg-hataren. Sen Björklund flyttade hem så har man ju inga som helst skäl att åka dit. Nästa sommar har dom nog en ny betong skatepark, då ska jag ge det en ny chans....

2008-02-19 @ 12:56:35
Postat av: El Zunklo

Jamen Ebbot och Emrik och Torslandaverken och Nationalteatern då?

2008-02-20 @ 12:30:04
Postat av: saint

Även Stenmark ramlade .. säger jag !
(På tal om hjältar som Ebbot)

2008-02-21 @ 08:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback