Thebaggin'

Jag har slutat dricka kaffe .. ja alltså jag har trappat ner från ca 8 koppar till 1 om dan är väl sanningen .

Jag upplever :

* Känns lite "gay" att dricka te .. jag är lååångt ifrån en riktig karl .. men att dricka blomdoftande
   vatten känns inte lika hetro som en rejäl tjär-svart kopp Java .

*  Har svår abstinens .. känns som en avtändning , mår skit och är seg och på dåligt humör (sara kan intyga).

* Finner mig helt plötsligt i "Te-kön" här på jobbet .. där jag står tyst och skäms med alla damer på
   jobbet.. grabbarna står i sin kö och skrattar och skrålar .


Detta i kombination med att jag går på diet gör mig tillfälligt (?) till ett vandrande manodepressivt monster BEWARE !!

Kommentarer
Postat av: chives

Ja, du kan va lite tjurig faktiskt. Men du är duktigt som försöker älskade.

Postat av: Eken

Det är väl lika mycket koffein i te? Eller...?
Gay är det iallafall, ungefär som vitt vin, mjölkchoklad, Morrisey, Fender strat, reebok o puma , hårfön och en hel massa andra saker.
Lycka till med Chai lattarna!!

2008-02-21 @ 19:41:48
Postat av: saint

javisst eken ..men är det vanligt att man hör folk som har Te-abstinens ? i övrigt håller jag med .

2008-02-22 @ 08:02:58
Postat av: Sven

Jens Lekman glömde du i din gaylista

2008-02-22 @ 12:38:09
Postat av: anecdoteman

Jösses!
Maleissues eller bara italienarproblem......
Alltså samma sak ; )

Jag har samiskt påbrå, tycker kaffe är gott.
bara tanken på att undra över et´ .....
ja ja sörlänningar!!!!

2008-02-24 @ 03:43:48
Postat av: El Zunklo

Thebaggin' kallas det när man sitter i lineupen och guppar utan att plocka vågor.

2008-02-24 @ 23:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback