The "Gonz"

På lunchen satte jag på radion och till min fasa sände de REPRIS på den värsta intervju jag nånsin hört .
Nån stackars programledare försökte så gott hon kunde att intervjua sveriges i särklass tråkigaste person
JOSE GONZALES ... jisses ! när chocken lagt sig över att SR valt att köra detta i repris så plågade jag mig igenom hans svar igen .. några exempel följer nedan och svaren ges med den absolut mest nollställda göteborgs-röst jag nånsin hört .

- Du har ju rest väldigt mycket på sistone , nu när du släppt plattan i 35 länder , har du några tips till såna som skall resa långt .

- öhhh ... de e ena ... bra ..öhh att vara trött .. att sova liksom ..eller titta ut .

- Vad tycker du om djur .

- öhhh .. dem gillar jag ... men jag äter inte dem ...

- Jaha .. du är vegetarian .

- öhhh ...ja .. fast jag äter små djur .  (!?!?!)

- eh jaha .. hur menar du då ?

-  öhhhh ..ja ..liksom .. små djur har ju ... inge minne liksom .

- Vad tycker du om FN

- öhhh .. de e ena bra .. de stödjer jag .

och så här fortsätter det .

Snälla Jose .. spela BARA !


Kommentarer
Postat av: s

hamstrar, sorkar, spravar (jaja, jag vet), gräshoppor, kattungar och andra smådjur som inte har nåt minne alltså.

Alla djur som har bra minne kan sova lugnt om nätterna.

Postat av: Eken

Det var "underhållning" på hög nivå!?! OK dialekten gör ju sitt till men... när han började svamla om FN så höll jag på o köra av vägen. Han får gärna låta bli att sjunga också, hatar den där konstiga dubblerade sången.

2008-01-04 @ 22:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback