Var Ben & Gunnar där ?

Alltså .. jag vet inte .. har inte riktigt fattat än .

Läser recensionenerna på Springsteens ullevi-spelningar och häpnar .. både A-bladet & E-pressen skriver
med gråten i halsen och nästan religiöst om hur detta var det största någonsin ( i princip samma sak som just dessa herrar skriver var gång hillbillyn dyker upp i Sverige ) ... har inte riktigt köpt bossen än ... tycker inte det är dåligt alls och nån gång har jag till och med bloggat om att jag vill att jag ska skjutas om jag börjar babbla i tungor över Brusans storhet som Markus Larsson i A-bladet gör  .
Bruce Springsteen och Little Steven i The E Street Band.

Det handlar nog inte om musiken utan mer om den löjliga tonen som dessa herrar har .

Jag tror säkert att det var bra , hade till och med gärna varit där ... men jag har ju redan sett honom ..

1985 på Ullevi .. gick efter 2 låtar .. med ett stort    -  ÄSCH !! GUBBROCK !  NU SUPER VI !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback