Plankstekare !

Detta kan ju kanske låta lite drygt ... men faan vad jag retar mig på alla j-a "stekare" i Nyköping
som besudlar våra gator på longboard ! har uppfunnit ett namn på dessa äckliga figurer PLANKSTEKARE !

Longboard.

Har länge förutspått en longboard-boom och nu är den här .. men baksidan är att de som åker runt på
stan på dessa är brats med pilotglajer som aldrig förut stått på en bräda
 eller helt enkelt bär omkring på den som en accessoar !

Köpte min för 8 år sen när jag insåg att jag var för tjock och gammal för att fortsätta
åka ramp.. älskade min fibreflex direkt .. men det värsta är att jag drar mig för att åka nu .. har blivit skämmigt  !!

Kommentarer
Postat av: Saint

Måste kommentera min egen blogg ...

Jag har ju förstås upptäckt på senare år att man KAN åka ramp fast man är tjock och/eller för gammal !



www.oldbastardsmalmo.se

2008-06-10 @ 11:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback