Samwise Gamgee, have you been eavesdropping?

Om inte mina ögon svek mig igen ( har problem  med fokus ibland ... ja , på flera plan) så såg
jag en hemsk syn i morse när jag körde sonen till skolan .

Linnbacke i nyköping , kullen där jag och Benjamin brukar hänga hade någon slagit upp  flera tält
och jag såg figurer smyga omkring i "alv-kläder" och hemma-broderade klänningar av jute-säckar och skit ...
allt tyder på att det är LAJVARE som intagit kullen !!!! HUA !!!!


En Ninja (???)  en riddare i kalsong en "tölp" och en tjock munk .. hur tänkte man ?

- Pax för att vara Ninja !!
- Jag kan ta med mitt Papier Masche'-svärd och ha kalsonger och stövlar på mig !
- mm .. jag kommer nog som jag är men jag kan ju alltid slå in mitt brännbollsträ i brun trolldeg !
- Grumphhh !!


Ikväll ska jag supa mig full damma av Sauron-dräkten , packa ner pepparsprayen och ge mig ut i Nyköpingsnatten !!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Micke

Det verkar som om du missat detta, men Italien gick vidare igår. Jag trodde nog att det var något du tänkte kommentera, men du kanske inte bryr dig? Gli Azurri börjar blekt som vanligt, men nu går dom hela vägen! FORZA!!

2008-06-18 @ 14:12:16
Postat av: Saint

Rickard .

Har inte missat ... men hatet och föraktet mot Italiensk fotboll och skadeglädjen när det går dåligt för oss ..har gjort att jag absolut inte vill blogga om detta .. på torsdag kommer syrran + 8 italienska vänner ... då ska det pratas fotboll . om ni är okle i midsommar .. häng med ut !

2008-06-18 @ 14:29:03
Postat av: Anonym

Äsch, men skrattar bäst som skrattar sist, nu efter den bleka svenska insatsen.



Det hade varit riktigt kul med lite italienare i Ockle, men det ska firas på krautvis i Berlin! Men tack ändå!

2008-06-19 @ 08:57:17
Postat av: Sven

Var det inte du som hade planer på alviska tecken på armarna?

2008-06-19 @ 11:25:36
Postat av: sara

Åh Sven, vilken fullträff!! Hahahaha!

2008-06-19 @ 11:54:32
Postat av: Saint

Visst Sven .. men planer kan ju ändras som du vet .. skicka gärna vykort från din romantiska weekend till NY vetja ; )

2008-06-19 @ 13:36:09
Postat av: Saint

Alltså :



Jag ville ett tag tatuera min sons namn .. kollade olika roliga språk bl annat alviska .. givetvis blev det inte av .. som tur är .

2008-06-19 @ 13:48:22
Postat av: simon

Moahhhahahaha jag lånar 2 paintball gevär! Den som träffar Ninjan först vinner

2008-06-20 @ 01:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback