Vi mot er !

Då är det dags igen ,  -  Hela världen skall vända sig mot mina landsmän !

Vadå ....    krig ? terrorism ? , massmord ? incest i källare i 20 år ??

Nej Nej Nej !

Det är dags för ett stort mästerskap i sporten fotboll .
När Italien tog hem bucklan senast buade publiken ... smaka på det ... PUBLIKEN BUADE !!!
När den nordafrikanske/franska halvzigenaren Zidane slog ner Materazzi blev han hjälte .. smaka på det ...
.. DET VAR SYND OM ZIDANE !!

Igår såg jag snyftar-dokumentären om nämda slagskämpe ... man hade valt att inte visa den situationen ... och en såsig berättar-röst sa till tonerna av ljuv violin-musik att det minsann var NÄST SISTA matchen som skulle gälla som
hans sista i historieböckerna ?!?!?!?!

Nä nu jävlar ... det lilla av patriot jag har i mig blommar upp under dessa förutsättningar ... DET ÄR VI MOT ER !!!

GLI AZZURRI TAR HEM DETTA !!!!!    FORZA  !!!!

Kommentarer
Postat av: sara

ja, jag har väl inte så mycket att välja på...

Forza forza för sjutton!

2008-06-03 @ 10:18:38
Postat av: El Zunka

Du håller säkert på Chelsea också, Kvissling!

2008-06-04 @ 04:39:42
Postat av: saint

Nej för faan GUNNERS förstås !!

och Kvissling stavas med Q "mate" ! ; )



Put another shrimp on the barbie !

2008-06-04 @ 10:24:53
Postat av: Eken

Det är bättre om italienare håller sig till att koka spagetti......

2008-06-04 @ 21:38:43
Postat av: Sven

Jag besökte det där jävla U-landet förra året. Jag har aldrig upplevt mig så jävla lurad som när jag betalade för något där. Jag har aldrig heller ätit så dålig jävla pissmat som i Italien.



Inte fan kan dom spela fotboll heller. Filmar ju så in i helvete. Den där jävla Totti ska dö!

2008-06-05 @ 15:22:07
Postat av: Anonym

Givetvis Sven !! 90 % av jordens befolkning har fel och Sven Nestor "plankstekskungen" från Vimmerby har rätt .. IGEN !! när du bjuder mig på nåt gott som DU lagat för första gången .. då ska jag ta dina ord på allvar ! Nä fortsätt du att vända hamburgare och skapa "ingefärspannacotta" på din rockbar .. du är en idiot !

2008-06-09 @ 08:27:55
Postat av: Saint

Och givetvis skall inlägget innan inte vara anonymt ... kan ju bara ha varit jag förstås M SANTO !! ûbermench !

2008-06-09 @ 08:34:57
Postat av: Sven

Oj! Efter matchen mot Holland är ni mina guldfavoriter!

2008-06-09 @ 23:32:38
Postat av: Eken

Tack Holland......

2008-06-09 @ 23:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback