The knights who say MUF !!

I lördags gjorde jag och Micke Sjöberg det märkligaste "gigget" hittils .. vi var bartenders
för 200 pers på en
ROUND TABLE-Fest i Nyköping .


Vilken kväll .. för er som inte vet vad Round Table är så kan det väl lite förenklat sammanfattas så här :
Herrklubb för nyrika män i åldern 18-45 , ett sorts Rotary för grabbar som vill visa hur mycket de tjänar
och passar på att supa så fruktansvärt att t o m jag efter 19 Hultsfredsbesök blir imponerad/chockerad.

Jag vill  inte tala illa om evenemanget då det var en god vän och tidigare arbetskamrat (även medlem) som
ordnat evenemanget ... men tro mig ... rikedom bär INTE med sig stil och finess !

Festen arrangerades i en lagerlokal .. mycket avancerat inredd !


Vi fick ha blåställ på oss ..


Matpaus .. vi drack en del öl & Whisky .. garvade rätt mycket faktiskt .

Kommentarer
Postat av: El Zunklo

Nyrik heter i Amerika nigger rich, det säger väl en del.

2008-10-22 @ 07:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback