Beat on the brat with a baseball bat !

Som gammal Oxelösundare så slår det ju inte ned som en bomb att Nyköping är "bratopolis" och
stan dräller av stekare ... de har nu även fått en ställe att hänga på
TELLUS . stället har vip-louncher med vakter där man bara får sitta om man köpt skumpa för en viss summa eller känner rätt folk ,.. och kö-policyn ska vi inte ens tala om ..risk finns att jag har sönder tangentbordet här .

Att detta inte är min typ av ställe blev väldigt tydligt i Lördags då den enda känslan jag hade när jag var där var att jag så gärna skulle vilja göra någon illa och ställa till en scen .. det är inte likt mig , nej bara att hålla sig därifrån
och gratulera ägarna Johan & Emil att de hittat ett koncept som passar Nyköpingsborna som hand i handske .. jikes .

Detta får min önskan att styra upp Nyköpings krogliv att ta helt ny fart .. nu är jag fanimej MILITANT !!!!



Tröja mm finns att köpa HÄR !


Kommentarer
Postat av: Tiina

JAAA Micke du har så rätt! De är såå mycket stekare i nyk..fy vale!

hugs miss T

2008-09-15 @ 12:31:41
Postat av: Eken

Här i Malmö skulle det just nu passa bättre med en "Kill All Hippies" hoodie! En massa illaluktande muppar springer runt på stan skriker slagord till varandra och vi andra skruvar upp volymen på Ipoden: "This is Gorgeous signing off, Destroy, Kill all hippies"

2008-09-18 @ 13:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback