första veckan i frihet .

Inledningsvis vill jag bara säga att det lär bli lite mindre bloggande från nu .. det enda roliga jag hade på jobbet vissa dagar var just att blogga .. och nu hoppas jag att jag kommer att ha bättre saker för mig .

Min första vecka i frihet firade jag i Stockholm på en madrass i Högdalen med en kärlekskrank Johan Risberg ... en "Idyll" helt enkelt .

Eftermiddagarna/kvällarna och nätterna bestog av barrundor och dagarna till vård av efterdyningarna .

Vardagslyx:
Afternoon-tea på Rörstrandsgatan .. superbt !


Risberg spelar skivor på Vampire Lounge (Tisdags) .. mycket hård natt !


Calle:


Johan & Calle sent torsdag-natt nånstans på Skånegatan


I fredags spelade jag skivor på Helenes på Mariatorget .. gick bra .. sista 2 timmarna
blev riktigt bra med mycket folk och ett gäng supporters ( lyriska indie-farbröder som bjöd på stänkare)

Sara överaskade med besök .. superbt !! alla killars skräck att bruttan ska dyka upp oanmäld ?? inte för mig ! det var
skitbra !! här ses hon intaga Cider & bira med en ganska "drucken" Jonas .


Efter hemkomst som en trasig man .. var det dags för kräftskiva hos Sara's pappa Tobbe , årets
första kräftor faktiskt och svenska förstås ... sinnessjukt gott ... men nån öl eller Nubbe var det inte tal om .. jag är färdig med det nu ... tills vidare alltså .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback