Visa mig ditt nattduksbord och jag skall säga dig vem du är .

Bedtime reading a la Micke Santo .



1 . En Elvis-Bilderbok .

Underbara bilder på Elvis uppgång och .... njaa föll han ?

2 . Räddaren i nöden .

Ett måste , läses om nu 20 år senare för att se om "effekten" är den samma .

3 . IF CHINS COULD KILL .

Boken om B-skådisen Bruce Cambell och inspelningen av Evil Dead-filmerna .

4. Trilogin av Bruno K Öijer .

Punk-poesi .. om det finns nåt sånt .

5. Svensk Maffia .

Tror jag funnit lösningen på krogbränderna i Nyköping .. allt är kristallklart , och
mitt polisförakt har fått nytt bränsle .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk om man ändå hade en personlig inköpare av bra litteratur. Men vänta, det har ju du.

2009-01-08 @ 17:01:25
Postat av: Saint

Jepp . du vet ju vad jag vill ha, detta var ju saker som jag läst förut eller önskat mig ... förutom boken om Bruce förstås .. slog ner som en bomb hahaha

2009-01-09 @ 10:45:19
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2009-01-09 @ 10:56:26
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback