Visa mig vad som spelas på din skivspelare och .....

Och här får EKEN lite bränsle ..


Kommentarer
Postat av: chives

Jag undrar fortfarande, i denna demokrati jag kallar hem, varför jag bara får en hylla?

Postat av: Eken

Brödbakning, nostalgivinyl o Blackmetalfobia, vad ska man säga? Lyssnar mest på Bathory just nu, bästa svenska någonsin? Låter snabbare o hårdare än alla de norska (o svenska) banden som kom efter.

Kom in i en rolig diskussion med malmös klubbkung på O.B session igår. Min ståndpunkt var att att vinyl är fjolligt o att alla djs bara poserar med sina skivväskor o har sina spellistor i laptopen. Mycket känslor i svallning där mådu tro! Kom ner o skata, bråka om musik o häng snart!!!!

2009-01-11 @ 12:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback